dinsdag 20 december 2011

verblijfplaats

Goeiemorgen beste volgers

Gisterenavond een klein beetje paniek hier in het Denemarkenkamp. Ik kreeg mijn verblijfadres doorgemaild van de internationale coördinator van de Deense school. Toen ik keek op Google Maps, lag mijn adres 14 km van de school en het stadscentrum. Ik was in paniek. Ik stuurde een e-mail terug. Het bleek dat er een foutje was gebeurd. Mijn adres is Christen Koldsvej 18, 6100 Haderslev. Op een kilometer van de school en het stadscentrum.
OEF!


Hier zie je mijn verblijfplaats, het stadscentrum en de prachtige fjord die door de stad loopt!


Ik zal er samen verblijven met 6 andere Erasmus studenten. Iris en Viktoria uit Oostenrijk, Lukas en Gabriella uit Tsjechië, Mathieu uit België en Katrin uit Duitsland. We delen er de eerste verdieping van de 'studentdorms' (lees peda) van de EUC Syd. We hebben allemaal een eigen kamer met badkamer. De keuken is gemeenschappelijk. Het gebouw ligt ietsje buiten het centrum maar er worden fietsen beschikbaar gesteld.

Weer al een Deens raadseltje die is opgelost!


Tot schrijfs

Jill

Geen opmerkingen:

Een reactie posten