vrijdag 3 februari 2012

Sct. Severin Skole

Net thuis van het introductiemoment in de stageschool!
In één woord: FANTASTISCH!
Mijn school heet de Sct. Severin Skole en ligt vlak bij de universiteit waar ik naar school ga hier in Haderslev. We werden onthaald in de lerarenkamer door Lasse. Het was redelijk vroeg deze morgen dus werd er ons nog een volledig ontbijt aangeboden met typische Deense boller. Deze week is er een soort projectweek aan de gang in de school en overal vond je groepjes leerlingen die iets aan het voorbereiden zijn. 
En zoals ik al eerder vertelde spreekt iedereen hier elkaar aan met de voornaam. Ook de leerlingen en de leerkrachten. We werden overal heel vriendelijk begroet en we moesten zelfs meezingen met de liedjes en mee helpen koken!
Echt een schitterende stageschool met in elk lokaal een smartboard! Ik ontmoette al mijn Engelse mentor, ze is van de Verenigde Staten dus ze zal me wel heel wat Engels kunnen bijbrengen!
Deense stage: here I come!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten